Wardah Puteh @ Seri Juluk Resort

Posted on Updated on

Hujung minggu adalah hari balik rumah sampai tak ada yang dapat menahan kamu daripada pulang walau pun co-supervisor. Kamu boleh beri alasan adik kamu exam.

Kamu tahu sekarang musim buah?

Alhamdulillah, semalam ana berkesempatan pulang ke kampung di Naka, Kedah.

Ini bukan calang-calang kampung. Sebabnya setiap kali balik kampung bermakna ana balik resort okeh.

Sila jeles. 

Klik sini: http://serijulukresort.com/

Untuk memeriahkan trip kali ini, ana telah menjemput sahabat sekolah menengah: Cik Fathiyah.

Kali ini sangat bersemangat waja dan minta pada mama abah hendak pandu MyVi sendiri. 

 Sampai diri sendiri tak percaya sudah berani memandu jauh dan asyik tanya adik serta kawan: “Takut tak saya bawak kereta?” 

Fathiyah and me: Friends forever.

Fathiyah and my lovely cute cousins.

Semua malu nak bergambar.

Dik Pis.

Ini baru betul model.

Puteri Lili Kubang Juluk.

Nak jugak!

Ishk.

Ternganga my cousins tengok kamu Fathiyah!

Rumah papan tradisional.

Nampak bakul besar tu?

Bakul untuk isi buah durian 5 generasi.

Gerbang masuk yang ada naga.

Kalau dah model, atas jalan pun boleh bergaya.

Di bawah rimbun pohon rambutan yang akan memerah apabila tiba masanya.

Me with cat.

My sister tengah mencari sesuatu.

I wonder what is it. Hu.

Perasan tak perbezaan ketara dalam berfesyen?

Ada nampak macam mak cik nak pergi pasar tak?

=p

Dalam rumah tamu.

Ada kerusi, katil dan bilik air.

Jadi kalau kamu nak buat resepsi ‘kawen’ kamu di sini,

 jangan risau ya Fathiyah.

Dalam dusun durian.

Lepas ambil gambar cepat-cepat lari

 takut durian gugur.

Beautiful scenery: Seri Julok Resort

Siapa ajar bergaya macam ni? T-T

Kamu mahu datang juga?

Mudah saja, hubungi Ngah Ta ana: 013-4622147

Atau pun pandu terus ke sana!

3 thoughts on “Wardah Puteh @ Seri Juluk Resort

    owang jati kedah said:
    June 2, 2010 at 2:45 pm

    cntik la tmpat n…dgan ditambah satu ge;anggang seni silat bunga plak & keramahan penduduk di sna..

    wardahputeh responded:
    April 23, 2011 at 10:46 am

    Ni mesti orang Kg. Kubang Julok ni. =b

    Siti Sari Syahirah said:
    July 28, 2011 at 1:07 pm

    kak long bila nk blik kmpung??????

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s