IKOD 2010

Posted on Updated on

Apa itu IKOD?

I kot? Ke I ikan kod?

[Tak lawak pun la wani]

Kalau nak tau, IKOD adalah kesinambungan IQUEST.

[eiy, lagi tak faham la!]

IKOD= IIUM Kuantan Open Day 2010.

Akan menjelang hujung minggu ni! Jom tengok poster dulu!

Op, mintak maaf. Saya tak jumpa yang lebih besaq.

[ish-ish]

Highlighted events:

Mestica! Nasyeed Performance

Career Fair + Talk

Bookfair

PC fair

‘Pain’ball

Jualan makanan+baju+dan lain-lain [BANYAK SANGAT! Jangan bayang gerai 3 buah je ye, ni sepanjang jalan sampai kamu menyampah]

Pertemuan eklusip dengan jeng jeng

WARDAH PUTEH!!

[perasan]

 

 

JADI, APA TUNGGU LAGI!

Bawak la anak-anak menakan, tok nek semua datang tengok UIA Kampus Kuantan.

Kamu mesti tak akan biarkan…

monyet-monyet yang alami semua keseronokan ini kan?

 

Nota Kaki: Kalau tahun lepas, IQUEST ada pameran kucing dan boleh tunggang kuda. Harap tahun ni boleh tunggang unta dan tengok pameran rimau. Haum!!

2 thoughts on “IKOD 2010

    fazilah said:
    October 5, 2010 at 8:43 am

    jgn lupa raja hutan, singa and gergasi hutan,gajah sekali baru best… tak tambah lg monyet2 yg dah ada kat UIA ni. Betul2 meriah lah nanti.

    wardahputeh responded:
    October 5, 2010 at 9:56 pm

    Hai, seekoq lagi tertinggal. Kesian kat beliau. Ish ish…

    Babi hutan

    =p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s