Komen daripada Fahima Manis

Posted on

Fahima kata:

Dah baca cerpen wani. best. boleh menginsafkan. tp nampak cm hyperbola sket. hehe.mybe sbb wani guna nama huda jamilah kat situ :p nak hantar ke mana ni? translate english n hantar kat buletin sciencess ok jgk :p tp jgn guna nama huda.hahaha.jeles ngn huda.

Lepas ni buat watak gadis manis bernama Fahima jatuh cinta dengan Salman Khan. =p

3 thoughts on “Komen daripada Fahima Manis

    fazilah said:
    October 4, 2010 at 10:25 am

    salah ejaan kot.. bukan salman khan tapi SALAM khan.(hehe)
    ok lah cerpen wani tapi ceritanya macam cepat sgt nak habis. lecturer tu x logik ambik keputusan selepas dengar cerita drpd sebelah pihak jer. Lecturer kan educated person, mesti dia akan dengar betul2 n investigate betul2 sebelum buat keputusan tu… sekian. Overall, best!

    wardahputeh responded:
    October 4, 2010 at 9:07 pm

    Ye lah ye lah. Tapi ni konon lecturer to lagi percaya kat Jannah. =P [NAK JUGAK]
    Tengoklah semua pensyarah, mulus hati anak muridmu bersangka baik. [Tepuk-tepuk kepala Fazilah]

    Buat camni boleh jugak- gadis manis nama Fahima jatuh cinta dengan Salman Khan sebab daun Salam. =P

    fazilah said:
    October 5, 2010 at 8:47 am

    fazilah pun jgn lupa masukkan jgk. Sy mesti budak yg paling baik punyer tau. hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s