Sepagi Bersama-sama Haiwan

Posted on Updated on

Hujan lebat malam semalam tak menghalang saya dan Huda

melakukan ‘rutin’ kami setiap 7 pagi, yakni

mendengar pangilan Hangit @ HOT.fm

eh tak

berjogging di Taman Bandar.  =p

[jogging la sangat, padahal pakai kain]

 

 

 

Tak disangka, kedatangan saya disambut hamparan ini…

Hehe. Cantiknya. Subhanallah!

 Rasa macam pengantin… ^_^

 

 

Kemudian,

tengok tasik nampak ada acara di tengah-tengah…

Pertunjukan

BIAWAK MAKAN IKAN.

Perghh..Besaq gila. Macam boya.

 

Tak dapat bayangkan kalau biawak suka berjogging kat trek.

Confirm tak pergi dah Taman Bandar.

 

 

Balik dari berjogging, kawan Raihan Farhanah datang ziarah.

Dia kata,  

“Lama dah tak melawat awak. Hari tu cakap nak bawak makan kat Teluk Chempedak. Bak pisang satu, saya perlukan serotonin”

 

Lepas makan terus balik tak bersalam pun. Dah la masuk ikut ‘pintu belakang’. Cik Raihan Farhanah, lain kali ajar sikit kawan awak ni beradab. Masuk rumah orang ikut pintu depan, bukan masuk ikut tingkap ye.

 

 

 

T,T

Kenapa monyet suka sangat kat saya?

Kenapa?

Ada rupa monyet ke?

Ke ada jodoh dengan ‘Monyet’?

=p

One thought on “Sepagi Bersama-sama Haiwan

    N said:
    November 2, 2010 at 2:03 pm

    pengantin??? perghhhh perasannyaaaa

    hehe s rasa ada jodoh ngan “monyet” =D
    hrp org jauh tak terasa ati.
    w y start dulu s follow up j

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s