Contest Pasang Lampu & Hadiah Eklusip

Posted on Updated on

Poskad-poskad saya telah terbang melayang dan jatuh ke dalam peti surat di Ireland, Switzerland dan U.S.A. ^_^ Di peti surat rumah saya, ada 3 poskad dari Germany, Rusia dan Belarus.

Hoh, mana kamu tahu?

Tiap-tiap hari call adik dan suruh dia bacakan berulang kali. Haha~ Sampai dia menyampah dapat kakak yang “pekak” sangat. Mau tak dengar, tengah pecah perut berguling-guling gelak dengar dia baca. =p

Jadi, satu poskad saya yang comel telah ditagkan FAVOURITE oleh Ferkasia dari Ireland ^_^

Comel gitu, macam pengirim kad ni.

DNA pun dah memunculkan dirinyaaa…sujud syukur sekarang!

I kept smiling…

^_^

                                      ^_^                     ^_^

^_^ 

                                        ^_^

Hoi, berangan!

Jadi, boleh masuk second phase: PCR.  I’ve ONE MOREE TO GOO…[dengan suara annoying]

sila jeles

 

….Tapi part morphology tak settle lagi. T_T

Siapa nak tolong pasangkan lampu untuk saya?

 

Saya belanja kad buatan tangan sendiri dannnn

.

.

.

makan-makan eklusip bersama-sama

 

 Wardah Putehh!!

 

For sure, tak da siapa nak… -_-  <—PASRAH

2 thoughts on “Contest Pasang Lampu & Hadiah Eklusip

    fazilah said:
    January 23, 2011 at 4:09 pm

    saya nak! tapi tak reti nak pasang lampu….
    huhu

    wardahputeh responded:
    January 24, 2011 at 12:29 am

    Fazillaahh..kita patut jadi penganjuq besama…awat hang loqlaq ni.. ghisau cek

Leave a Reply

