Fenomena FB

Posted on

Kawan-kawan tanya,

“Wani ada FB tak?”

“Tak”

Jumpa kawan sekolah rendah yang suka tarik tudung dan buli saya, Anum:

“Wani, ada FB tak”

“Tak da.”

“Buatlah,” sambil jeling.

Safi tanya,

“Wani, tau tak NIMOYZ dah kawen?”

“Eh ye kee? Tak tahu pun.”

“Tulah, sapa suruh tak buat FB. Nanti saya kawen saya nak invite kat FB jeee”

“Safiii….tsk..tsk” T_T

Gi program usrah,

“Kak, ada FB tak? Nak add.”

“Huhu. Takda lah, sorry dik.”

Masa nak exam

“Wani tak tau pun pasal ni”

“Si X post kat FB”

Jumpa Madam C

“Saya tak dapat graph LD50”

“Si S post di FB”

Oh, betapa FB MENDOMINASI ALAM ni. Tapi saya tak mau buka lagi, sebabnya

1. Takut RALIT 25 jam/hari menengok menatang tu lebih-lebih lagi time sekarang ni..kritikal ni..nazak nak siapkan FYP

Tu je lah sebabnya. 

Tapi, insyaAllah maybe buat selepas habis belajar ni [jangan risau Adni hehe]

Buat masa ni

  1. blog ni pun dah jadi macam FB, MERAPU!
  2. add adik saya: Husna Husain. Sebab saya ada password dia, kadang-kadang masuk nak tgk FB juga. Tapi tak kacau apa-apa. Cuma tengok orang. srihus@yahoo.com.sg
  3. Postcrossing akaun: wardahputeh@yahoo.com. Wardah Puteh
  4. Goodreads akaun: Wardahputeh. http://www.goodreads.com/review/list/4853379 
  5. Friendster: Hadeeb Bakery. Ni akaun untuk promote kuih mak cik sebenarnya.

 

 Nantilah, nak buat akaun FB dan akaun FANPAGE sekali. Jaga lupa add ye.

[tak habis perasan] -_-“

Leave a Reply

