Saunders, Fuadi & Covey Menemaniku

Posted on Updated on

Dalam dok sibuk bertungkus-lumus dengan FYP, sempat lagi pegang 3 buah buku yang sangat BEST. ^_^

..

1. Sean Covey: 7 Habits of highly effective teenagers. Pinjam dari Fazilah, buku abang dia. Nanti nak cari di POPULAR. Ada banyak kartun-kartn dalam buku ni. Bacaan santai yang bermanfaat.

 Ni buku workbook dia, yang saya baca bukan workbook.

.

2. A. Fuadi: Negeri 5 Menara. Pinjam dari Huda. Buku ni macam adik-beradik Lasykar Pelangi, tapi nada dia lebih serius berbanding Lasykar Pelangi (humor bergaul pendidikan). Tapi ada lawak jugak, saya berhasil gelak macam orang gila sorang-sorang. Bagus dalam memotivasikan diri sambil rehat otak.

 

.

3. Saunders G.C. & Parkers, H.C.: Analytical Molecular Biology. Buku pustaka UIAM.

Buku ni SANGAT BERMANFAAT dalam penulisan tesis saya dan beri jawapan kepada persoalan MENGAPA & KENAPA saya yang banyak bersarang kat kepala. -_-

 …

..

Saya suka nak sebut ni:

TODAY A READER, TOMORROW A LEADER 

Leave a Reply

