Momen akhir

Posted on

Setiap pengakhiran pasti ada mulanya. Betul tak?

.

Semasa membelok turun bukit menunggang skuter, saya terkenang masa pertama saya naik skuter ni dengan perut sejuk dan dada berdegup.

.

Pertama kali jejakkan kaki di kampus Kuantan ni. =’)

.

Pertama kali bertembung dengan kamu.

.

Pertama kali kenal dekan KOS.

.

Pertama kali sentuh buku pertama di perpustakaan UIA Kuantan.

.

Pertama kali makan di kafe Kak Ana.

.

Pertama kali kena rompak dengan monyet.

.

Tapi sekarang, saya tak sedar sebenarnya

SAYA DAH AKAN BERTEMU PENGAKHIRAN

beberapa momen di kampus Kuantan.

.

Walau pun ada rasa hepi sikit =p, tapi rasa sayang dan sayu tetap ada.

.

Paling saya rindu nanti,

STEVIA

 ='(

Leave a Reply

