Jodoh saya, kalau sudah takdir

Posted on

Jodoh saya dengan MARDI agak kuat.

[Sila jangan kecewa tajuk entri tak selaras isi kandungan bhahaha]

Sepanjang belajar di kampus, 3 buah stesen MARDI telah saya lawati sebab takdir Tuhan, kau tak akan mampu halang dan rancang sebaik mana pun tup tup dapat.

Kali ini saya melawat MARDI: Pejabat Negeri Pahang.

Dulu saya melawat sini.

Kemudian sini.

Saya juga pernah memendam rasa nak ke MARDI Bukit Tangga , tapi tak dapat . =(

Tup tup dapat pensyarah baru ex-PENGARAH MARDI Bukit Tangga, Dr. Wahab =,)

Kan kuat jodoh tu. =B

Baru-baru ni Dato’ Masri orang kuat MARDI datang bagi lecture untuk kelas commerce, dia cakap nak masuk MARDI kena 3.00 pointer ke atas. ^_^

Ni laman web MARDI.

Kali ni, sebab tugasan EOP, saya pergi MARDI lagi.

MARDI kat sini saya nampak ada pokok kelapa, kambing biri-biri dan pokok naga.

Ni ahli kumpulan saya, semua budak CTS [maths], saya tersesat masuk gara-gara sistem add/drop yang mengong.

Nampak tu PEMIMPIN Agro-teknologi

Dengan pegawai penyelidik dan pengarah pejabat MARDI. =,)

Saya suka tangkap gambar buntut orang. =B

Cantik tak? =)

..

.

Emangnya dong, jika ngak dapat kerja mengajar, aku mau kerja di MARDI, boleh ngakk?

*apasal tiba-tiba bertukar jadi pendatang asing ni?  -_-“

Tak payah make-up lawa-lawa pun, kau pakai cantik tak guna sebab kau kena angkut cangkul semua tengah-tengah panas terik. Best tak?

Jangan main-main.

Orang MARDI kaya ooooh…

Leave a Reply

