Pabila dah dapat duit biasiswa

Posted on Updated on

Mama cakap,

“nanti kakak dah dapat scholar, topup la kat mama,tanda dah dapat duit tu.”

BIJAK TAK MAK SAYA?   -_-“

Jadi hari ni saya belikan topup Maxis untuk mama.

Lepas tu teringat, kat abah pun kena beli juga, sebab mama suka guna hp abah untuk hubungi saya.

Lagi sekali, BIJAK TAK MAK SAYA?

Sambil menunggang skuter kesayangan yang dah berapa kali pancit sem ni,

dengan agak berhati-hati mata meliar di jalan raya sebab LESEN MATI TAHUN 2010,

saya pun menuju ke kedai runcit berdekatan, UNTUK enjoy duit baru dapat.

^_^

Lepas dah dapat barang priceless yang saya dah target tu

 puas hati,

terus menuju kat pokok stevia.

Buat apa?

UKUR POKOK LA BEB,

SAYA TAK SIAP LAGI FYP T_T

Ni la benda yang saya beli tu…

Pilih yang less fat, packing kecik punya ye.

Btw, berat saya 56.6 kilo je.

BERAT? Berani cakap berat, nak kena?!!

Sambil tu, menikmati ALI CAFE

Muka runsing hanya luaran tetapi dalam hati gembira

Bak kata SVsaya,

“Jangan stress sudehh.”

Ada satu lagi barang yang saya beli…

ni priceless,

tak sentuh lagi sebab sayang.

^_^

JENG JENG…

Cuba baca tu,

I LIKE IT, WE LOVE IT.

Sedaap (A ada dua kali, noted).

-_-

Leave a Reply

