Kisah percintaan saya

Posted on Updated on

Hujan di luar.  Dari lepas subuh tadi sampai sekarang pukul 9.11 pagi.  Oleh kerana lemak di perut meronta-ronta dah tak tahan lapar nasi minyak kat kafe Kulliyyah of Medicine, saya pun sumbatlah dulu Tuna Light dengan biskut sayuran Luxury.  Tapi dia nangis-nangis juga mengidam neslo ais.  Hmm apa nak buat?  Lepas mandi kita pergi makan ya sayang… [sambil tepuk-tepuk lemak kat perut]

Saya kena pergi sebab laptop ni tak ada software power point, jadinya buat kerja di makmal komputer dalam pustaka.   Semalam dah tunjuk dekat prof hasilnya, tapi semstinya banyak yang nak kena perbetulkan.  Sampai maghrib saya menghadap komputer di KOM.  Perut ni toksah cakap, mengamuk sakan. Rasa nak SEDUT je bagi senyap terus lemak ni.  Huh.

Pukul 12.00 tengah hari ni kena hantar power point. 

Ini adalah 3 langkah terakhir, sebelum saya tamatkan pengajian kat sini.  Jadi nak tempek beberapa gamabaq nostalgia perasan hansem…sepanjang kisah percintaan saya dengan FYP. 

Semuanya berbaur.

Duka, ceria, terhina, nestapa, sayang, pengorbanan dan iltizam…tsk sedih pulak T_T

 







Leave a Reply

