Profil Penulis

MEMBACA

Wardah Puteh kini bergelar Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi (PPPT) DH 41 di Politeknik Nilai. Merupakan graduan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) kampus Kuantan, dalam bidang Bioteknologi pengkhususan Bioteknologi Makanan. Anak sulung daripada keluarga yang sederhana. Suri hidup dunia dan syurga (insya’Allah) kepada Encik Muhammad Ahmad Kamal. Berasal dari negeri Kedah Darul Aman. Gemar menyertai aktiviti berkaitan kesukarelawan, keagamaan, kesihatan, teknologi dan penulisan.

Hubungi saya di: wardahputeh@yahoo.com


35 thoughts on “Profil Penulis

    ninetailkid said:
    September 3, 2007 at 9:17 am

    Salam ziarah..

    wardahputeh responded:
    September 5, 2007 at 11:12 am

    salam kembali..syukran

    hamba66 said:
    September 8, 2007 at 12:30 am

    salam..
    mcm pernah dgr name nisreen..
    awak penah dgr name hamba66?

    wardahputeh responded:
    September 9, 2007 at 3:23 am

    salam alayka

    pernah, di alwan comic

    arifin87 said:
    October 1, 2007 at 4:31 am

    assalamualaikum…

    nice effort.. keep on

    safi said:
    October 1, 2007 at 7:23 am

    salam
    ruang yang kosong kenapa dibiarkan rompong-lebih baik hapuskan saja
    yang lain..good Alhamdulillah

    wardahputeh responded:
    October 1, 2007 at 7:56 am

    salam sahabatku safi
    mahu hapus bagaimana? Masa kadang terlalu menjerut seorang aku.

    dan ariffin, salam buat anda

    alif zai mim ra said:
    October 2, 2007 at 7:15 am

    slm ya wardahputeh…satu usaha yg bagus..keep it up!!!

    …jgn dibiar diri lemah dijangkiti wabak putus asa…nasihat buat diri ini yg daif…🙂

    lexaquesera said:
    October 2, 2007 at 10:56 am

    salam wardah…
    selamat berkarya dan bahagia..
    amen.

    busra al-husain said:
    October 2, 2007 at 5:15 pm

    salam
    sahabat, hebat no.nak mula balik ka perjalanan yang tertangguh.harap perjalanan kali ni takkan ada penghujungnya.
    jadikan tetikus computer setajam mata pedang!!!

    lokman said:
    October 3, 2007 at 2:40 am

    salam.sebenarnya saya xpandai sangat nak komen.cume,ingatlah kita as hamba Allah,berusahalah mndapat redaMya.macam mana?:taatlah sume perintah Allah,dapatkan redho ibu bapa,berbuat baik pd siblings,jiran,sahabat..bnyakkan ibadat.jangan sesekali terpengaruh pada tipu daya dunia,tp jadikan dunia itu jambatan untuk mendapat ganjaran di akhirat.jadilah seperti imam syafie,imam malik,saidina ali,sheikh kadir jailani yang gigih menuntut ilmu dan paling pnting,mereka taat pada janji ibu..seandainya awak ingin mnjadi insan terbaik, maka bergaullah dengan orang yang bijaksana & berilmu.ingat, jangan sesekali mengejar dunia dan pangkat..itulah sehina-hina manusia yang tamakkan dunia..wassalam.moga kita sume mndapat rahmat Allah..

    fadhli said:
    October 3, 2007 at 5:54 am

    salam sis. keep writing and keep exploring. cant say much for now but the page looks nice at the first glance.

    imanplus said:
    October 3, 2007 at 8:22 am

    salaaam…..
    baru sempat nak tgk!asif..
    ahsanti!sangat membantu utk refresh iman..
    mudahan kita tetap atas jalan ni sampai hujung nafas….ameen!
    uhibbuki fillah!

    rose said:
    October 4, 2007 at 3:12 am

    keep on good work! =)

    akma said:
    October 5, 2007 at 2:52 am

    all the best my friend!!!
    i will support you externally and internally..hehe
    “don’t forget me!”

    yat101 said:
    November 16, 2007 at 7:43 am

    Salam perkenalan dari seberang

    hazwan said:
    November 17, 2007 at 7:37 am

    salam kak.

    kunjung ziarah dr adkmu d bumi kuantan..

    =)

    wardahputeh responded:
    November 18, 2007 at 12:43 pm

    salam

    syukran atas ziarah anda semua…

    lydecker86 said:
    September 6, 2008 at 10:05 am

    salams
    nice blog
    jgn lupa ziarah rumah hanah jugak
    hahah~

    Hazwan said:
    November 7, 2008 at 12:38 pm

    salam,
    em..study di UIAM Kuantan ye? kenal kak Jannah x??
    anyway.. penulisan amat memuaskan..
    wallahu’alam

    sayapjannaim said:
    November 25, 2008 at 2:41 pm

    salam ziarah -n_n-

    arechik nizam said:
    January 6, 2009 at 9:04 am

    salam ziarah dan tahniah drpd arechik..arechik dah singgah rumah kaklong, pasni singgah lah rumah arechik nooo

    adnie bahiah said:
    January 11, 2009 at 10:41 am

    salam,tahniah buat kak wani…yang nampaknya sungguh aktif dengan GKLN…adnie sebenarnya xtahu nak mula macam mana sekadar tengak macam mana orang buat dulu…sehinnga ke hari ini asyik memerhati blog2 penulis-penulis mapan yang lain terutama yang berada di luar negara.wah sunnguh hebat karya mereka…kalian semua memang berbakat besar n megguna bakat anugerah ilahi itu dengan sebaiknya…salam tahun baru

    wardahputeh responded:
    January 12, 2009 at 12:37 am

    waalaykumussalam

    Adni…

    Apa khabar? Lama tak dengar cerita semejak selesai MPR.

    Adni pun berbakat, malahan sangat berbakat. Mulakan dengan satu puisi dahulu dik. Insya’Allah semua sangat mengalu-alukan orang baharu.

    Jangan malu-malu ya!

    Terus menulis, jangan berpaling ke belakang. ^-^

    Ratna Walis said:
    April 6, 2009 at 7:45 am

    Salam Ziarah~

    MarsumRalat said:
    May 28, 2009 at 8:43 am

    Assalamualaikum.

    Salam Ziarah.

    Tahniah atas cerpen saudari (aku ingin mimpi kita bersatu) yang tersiar dalam majalah Tunas Cipta edisi Jun.

    Sangat menarik!

    wardahputeh responded:
    June 2, 2009 at 4:00 am

    Ratna Walis,
    terima kasih kerana sudi berkunjung.

    MarsumRalat,
    kak Nas kah? Terima kasih. Harap ada sesuatu dapat diambil dari cerpen tu.

    MarsumRalat said:
    June 17, 2009 at 3:57 am

    Assalamualaikum.

    Maaf, saudari tekaan saudari meleset sama sekali. Mungkin nama samaran ini serupa dengan judul puisi Nasriah Abdul Salam tapi saya bukan orang yang menulis puisi itu.

    Ya, cerpen itu banyak manfaatnya. Teruskan usaha anda.

    elly said:
    June 7, 2010 at 8:53 am

    salam…
    1st skali..brminat sgt nak contact dgn sis..harap sudi email saya..=)
    act saya bakal student biotech uia akhir jun nanti insyaAllah..
    saya try google sbb ada sdikit kekeliruan brkenaan pndaftaran dll nanti dan alhamdulillah dah terjumpa blog ini..dan terus melekat =)
    blog yg sgt bagus!
    harap dpt tunjuk ajar dr sis senior nanti..
    plezz email saya ye

    Wan Nadiah said:
    August 1, 2011 at 4:27 am

    mawar putih..

    cantik sekali cara penulisan adik.

    teruskn berkarya.. insyaAllah suatu hari nanti akan lebih berjaya:)

    Angah said:
    June 4, 2012 at 2:31 pm

    salam ziarah. semoga kekal dalam kerendahan hati nurani dan ketinggian akal budi

    wardahputeh responded:
    February 1, 2013 at 4:58 am

    Salam kembali. Amin ya rabbal alamin

    wardahputeh responded:
    February 1, 2013 at 5:03 am

    Amin..terima kasih kak

    choc zuera said:
    December 1, 2013 at 4:36 am

    salam..can ur share your paper work about effect daylength on flowering in stevia..

    wardahputeh responded:
    December 1, 2013 at 7:04 am

    Salam

    Sis, you can search it at library ISBN: 978-967-5677-32-8

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s